REFERENTIES
Trainingen
LeerKracht heeft voor onderstaande organisaties trainingen uitgevoerd. U kunt deze klanten naar tevredenheid vragen:- Zorggroep Rijnmond
- Humanitas Bergweg i.o.v. Zadkine contract activiteiten
- Frankelandgroep
- Stichting Humanitas
- Prosco
- Argos Zorggroep
- Pieter van Foreest zorginstellingen
- Zuidwester Opleidingscentrum
- Laurens wonen diensten zorg
- Swinhove i.o.v. Mensbeeld
- Thuiszorg Rotterdam i.o.v. Zadkine contract activiteiten
- 2CENTER
Referenties
Hallo ik ben Turkan Kocak. Vanaf 1 januari 2008 werk ik bij de Stichting Prosco, ontstaan uit de Dienst Openbaar Onderwijs Rotterdam, daar werkte ik al sinds oktober 2000. Nu werk ik op de afdeling Financien. De aanleiding voor de coaching: Mijn wens om me te kunnen profileren (mensen dachten vaak dat ik geen mening had in vergaderingen). Het nee kunnen zeggen (er werd veel van mij gevraagd, als anderen hier geen tijd voor hadden). Het kunnen omgaan met conflicten en discussies (zodat er ook en eerder naar mij geluisterd werd). Het omgaan met feedback, geven en ontvangen en hiervan zelfverzekerd in zijn. Het gewoon mee kunnen praten in overleggen en durven te zeggen wat ik wil. Direct na de coaching met Rinus kreeg ik een vuurdoop. Er is sprake van een fusieproces met een soortgelijke organisatie. De eer was aan mij om in een groepsgesprek aan onze fusiepartner onze werkzaamheden uit te leggen. Men was zo onder de indruk van mijn bijdrage dat ik een speciale rol/taak in dit samenwerkingsproces kreeg. De doelen die ik me vooraf had gesteld kan ik nu toepassen, het gaat me goed af en ik vind het leuk. Dat is voor mij een heel verschil met de periode voorafgaande aan de coaching. Ik ben me er nu bewust van geworden dat ik veel kennis en inzicht heb waar ook andere collega's en de organisatie voordeel mee kunnen behalen. Ik durf mijn kwaliteiten nu in te zetten.
Referentie van Ella van Beekom, Afdelingshoofd Primair Onderwijs.
Wij hebben vanuit onze organisatie Prosco de vraag bij leerKracht neergelegd of zij een training 'hoe coach ik' konden verzorgen. De deelnemers, 3 medewerkers op drie verschillende niveaus binnen één afdeling. Kortom de uitdaging was groot om de lesstof in een vat te gieten waar zowel een leidinggevende, een coördinator en een medewerker mee uit de voeten zouden kunnen. Ingestoken werd op een training teamcoaching, maar na het duidelijk stellen van de doelen door de deelnemers bleek dat een training om te kunnen komen tot individuele coaching meer voor de hand lag. Het programma werd hier onmiddelijk op aangepast. Het was even wennen om te gaan coachen en hier en daar werd door (persoonlijke) gesprekken onderling duidelijk wat de 3 deelnemers nodig hadden en waar zij zich op wilden of moesten richten. Het feit dat dit binnen de groep van deelnemers en trainer open kon worden besproken zegt iets over de sfeer waarin deze training gegeven wordt, dus met name over de wijze van optreden door de trainer. Er werd een bijzonder veilige omgeving en sfeer neergezet waarin alle deelnemers zich prettig - en niet bezwaard voelden om over zichzelf te praten. Over het resultaat zijn alle deelnemers tot op heden zeer tevreden. Er wordt in de training naar oefensessies gezocht die ingegeven worden door de dagelijkse gang van zaken. Hierdoor ontstaat niet het gevoel dat er een 'kunstje' gedaan moet worden, maar wordt juist de link gelegd van theorie naar praktijk.
Mijn naam is Shermon Martis, Manager FIST (Frankelandgroep Interne Scholing en Training).
Ik ben klant van het 1ste uur. De samenwerking met LeerKracht ervaar ik als bijzonder prettig, deskundig, denkt mee, laat je als klant in je waarde en probeert om je zo optimaal mogelijk te helpen en adviseren. Zelfs als dit betekent dat je als klant je product bij een ander bureau moet inkopen. Want hierin wordt je door LeerKracht heel goed geadviseerd en ondersteund. Die deskundigheid en eerlijkheid kan ik zeer waarderen. Hierdoor heb ik het volste vertrouwen dat de samenwerking met LeerKracht nu en in de toekomst op dezelfde wijze zal worden gecontinueerd.